Administració de finques
En una comunitat de propietaris sorgeixen molts problemes i per a la junta suposa una responsabilitat important que pot ser compartida amb la figura de l’administrador. Si el que necessites és algú que us ajudi a portar al dia i garantir el manteniment del teu edifici, posa’t en contacte amb nosaltres. Entre les funcions de l’administrador hi ha:
- Estudi dels antecedents de la Comunitat de Propietaris
- Creació i cobrament de rebuts de quotes ordinàries i extraordinàries segons el coeficient de cada departament o a parts iguals, si procedeix
- Cobrament de quotes endarrerides
- Avís als operaris corresponents en cas d´avaries o altres obres necessàries així com el seguiment de les mateixes (tot això amb prèvia autorització de la junta)
- Portar la comptabilitat de la comunitat, moviments bancaris, possible falta de fons, seguiment dels cobraments i pagaments necessaris durant l´exercici, elaboració del balanç i repartiment de saldos per propietari
- Elaboració de pressupost per al següent exercici
- Convocar a reunió ordinària o extraordinària a domicili
- Assisténcia a Junta anual Ordinària
- Redacció de l´acta, passar-la al llibre i notificació als no assistents a la reunió
Així mateix, si sou una comunitat nova i necessiteu fer la constitució, també podem ajudar-vos:
- Notificació als propietaris de reunió per a la constitució de la Comunitat
- Legalització del llibre d´actes en el registre de la propietat
- Redacció de l´acta i transcripció al llibre per a la seva posterior signatura dels propietaris
- Petició de NIF per a la comunitat davant l´administració d´hisenda
- Alta de compte corrent per a la comunitat en caixa o banc